fbpx

De werking van creatine:

Creatine is 1 van de meest onderzochte supplementen ter wereld en wordt regelmatig aanbevolen om te gebruiken. Het gebruik van creatine bevordert bij kracht en uithoudingsvermogen. Het zorgt voor de energievoorziening van je spieren.

Ook kan het je helpen bij het tillen van hogere gewichten of het doen van meer herhalingen.

Het is mogelijk dat je zwaarder wordt door creatine. Dat komt doordat het vocht vasthoudt in de spiercellen. Je komt dus geen vet aan!

Hiernaast kun je ook ook afvallen door creatinegebruik. Het kan de trainingsbelasting verhogen en daardoor ook het aantal verbrande calorieƫn. 75% van de krachtsporters halen hier ook echt resultaten uit.

Het is een fabel dat je na een aantal weken moet stoppen met creatine omdat je anders zelf niks meer aanmaakt. Dit is namelijk nooit bewezen. Creatinegebruik is geen kuur.

Er bestaat een kleine kans dat je last krijgt van je maag als je creatine gebruikt. Als dit het geval is zou ik max 3g innemen of stoppen met het gebruik van creatine.

Wanneer innemen: maakt niet uit

Hoeveel: 3-5g

Hoe vaak: elke dag

Voor wie: Fanatieke sporters

Aanrader: Creatine Monohydraat- XXL Nutrition

De transformatie van Amarins

Bizarre transformatiešŸ˜± Afgelopen maanden heb ik Amarins mogen begeleiden bij het afvallen. Na haar zwangerschap wilde ze graag bezig met haar lifestyle zonder dat dit

De transformatie van Danny

Resultaat 90 dagen challengešŸ¤©šŸ’Ŗ 90 dagen lang heb ik Danny mogen begeleiden om zoveel mogelijk vetmassa kwijt te raken en zoveel mogelijk spiermassa te behouden.